Podsumowanie konferencji Game Industry Conference

Game Industry Conference to nowa nazwa dla organizowanej od 4 lat konferencji, wcześniej znanej jako Zjazd Twórców Gier. Tym razem trwała aż trzy dni od 16 do 18 października i tradycyjnie odbyła się na terenie MTP w trakcie targów Poznań Game Arena. W tym roku oprócz zwyczajowych już honorowych patronatów Rektora i Dziekana Politechniki Poznańskiej, oraz posiadanego od zeszłego roku patronatu Ministerstwa Gospodarki, otrzymała ona także patronat MNiSW.

Na konferencje w tym roku składało się 110 wykładów, warsztatów i paneli wygłoszonych przez 126 wykładowców. W tym ludzi z właściwie wszystkich liczących się firm w kraju i około 40 firm z zagranicy. Tematy obejmowały wszystkie zagadnienia istotne przy tworzeniu gier: od projektowania, przez programowanie, tworzenie grafiki, audio, fabułę, nowe technologie, produkcję, kwestie biznesowe i wreszcie badania gier.

W konferencji wzięło udział 2940 słuchaczy, tu główną siłą sprawczą jest otwartość konferencji. Całkowitą nowością w tym roku był system spotkań biznesowych. Zarejestrowało się 156 uczestników, wysłano 643 zaproszeń i umówiono 484 spotkań. Najbardziej klasyczne spotkania to te twórców gier z wydawcami lub inwestorami, ale było też wiele innych.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Events i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.